torsdag 8 april 2010

Tröjmord igen!


Då har jag alltså begått ännu ett tröjmord, tröjmord nummer två för att vara exakt. Den här tröjan; Pia, som jag stickade i somras, blev ett handstickat tält, ska nu förvandlas till den här tröjan: Yoked Cardigan, den ska förhoppningsvis bli en fin "liten" tröja att slänga över axlarna på sommarkvällarna, eller dagarna med för den delen.
(I just det här fallet var det väldigt behändigt att ha ett torksåp, även om jag inte är så himla förtjust i det i vanliga fall, jag kunde tvätta och torka allt det här på en dag)

Om du är intresserad finns tröjmord nummer ett här:
Del ett
Del två
Del tre
Del fyra

1 kommentar:

by Caloweena sa...

Tusen tack för kommentaren till min bröllopssjal!

Helt rätt att göra om sånt man inte blir nöjd med! Trist iofs att repa upp många timmars arbete, men roligare att göra nåt man blir nöjd med och kan använda!