onsdag 24 februari 2010

Ny blogg.. Igen

Nu har jag startat en ny blogg igen, min tredje... eller officiellt min femte men det talar vi inte om. :) Jag har känt min lite splittrad i mitt bloggande eftersom allt om stickning hamnar här och allt det konstnärliga hamnar i min andra blogg "Frida Working...". Inte nog med det, det blir ett stort glapp också när man vill skriva om all snö på gården och nymålade husnummer, vart ska det höra hemma. Jo, det kommer att höra hemma på DollyBob, allt kommer att höra hemma på DollyBob, på engelska. Jag kommer naturligtvis att fortsätta blogga om stickning på svenska här, och på engelska på DollyBob, Frida Working... kommer att bli mer ett sätt att visa i bild vad jag jobbar på när det gäller det konstnärliga.

Så ta en titt på DollyBob och bokmärk sidan, för nu måste du läsa den också! :)

Inga kommentarer: