torsdag 25 februari 2010

Postgarn!

Kommer ni ihåg mitt desperata garnköp för att lindra besvikelsen i att inte kunna åka på Sy mässan. Paketet har kommit fram! 
Oj, vilka fina garner, jag är omåttligt nöjd, några av de finaste sockgarner jag har sett faktiskt, i alla fall i kategorin "inte handfärgat". Jag ser redan framför mig vilka underbara sockar som kommer att skapas i framtiden. 
Frost är väldigt behagligt att sticka i, lite sticksigt och lite tunt men jämt och pålitligt med vackra färger. 
Jag provade en annan garnaffär den här gången Violas Garn och Handarbeten i Göteborg, de får bra betyg av mig, inget att anmärka på, ganska snabb leverans. 
Det blåröda har snabbt blivit en stark favorit. :) 

1 kommentar:

Anonym sa...

Oh, vilka läckra garner. Särskilt färgen på det översta nystanet. Kommer att bli många fina sockar av dessa garner, kan jag tro.

Kram
Mamma Mu